لزوم معرفی بیشتر الگوهای اسلامی به نسل جوان

جهانگیری گفت: با توجه به استفاده دشمن از فضای مجازی برای انحراف فکری جوانان و تلاش آنها برای سست کردن بنیان خانواده‌ها، باید الگوهای اسلامی به نسل جوان بیشتر معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۲۲ دی) در نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی برای نسل‌های جدید اظهار کرد: توسعه فرهنگ دینی در سایه ترویج ویژگی‌های شاخص اهل بیت (ع) است.

 

فرماندار اندیمشک ترویج فرهنگ فاطمی را نیاز جامعه امروز دانست و افزود: دشمن با جنگ رسانه‌ای و همه ابزارها برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلام ناب محمدی و متمایل کردن جوانان به جاذبه‌های دنیایی و پوشالی تلاش می‌کند.

 

وی اذعان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن با هدف سست کردن اعتقادات جوانان ما ادامه دارد و در برابر این هجمه فرهنگی باید با قاطعیت و تلاش مضاعف و اجرای برنامه‌های متناسب با نیاز جوانان، در بعد فرهنگی و مذهبی گام‌های بیشتری برداریم.

 

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به استفاده دشمن از فضای مجازی برای انحراف فکری جوانان و تلاش آنها برای سست کردن بنیان خانواده‌ها، باید الگوهای اسلامی به نسل جوان بیشتر معرفی شوند.

 

وی با تشریح ویژگی‌های شاخص حضرت زهرا (س) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) از نظر معنوی شخصیتی بسیار والا بوده که به معرفت حضرت حق رسید و بی‌شک الگوپذیری از این شخصیت والا، تضمین سعادت دنیا و آخرت است.

 

فرماندار اندیمشک با تاکید بر اینکه رسیدن به کمال الهی با پیروی از راه و روش اهل بیت (ع) به دست می‌آید بیان کرد: این بانوی بزرگ اسلام در همه ابعاد الگویی شایسته و برتر برای همه زنان مسلمان است و باید ویژگی‌های ارزشمند ایشان برای نسل‌های جدید تبیین شود.

 

وی از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه در سه شب متوالی در مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک خبر داد و یاد آور شد: مراسم محوری سوگواری در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1014404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha