تمدید مهلت ثبت نام طرح ملی مسکن در ۳ شهرستان خراسان جنوبی

اشرفی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در طرح ملی مسکن در شهرستان های سربیشه، درح و دیهوک تا ۲۵ دی ماه تمدید شده است، گفت: متقاضیان واجد شرایط این طرح تمامی شهرستان های استان به جز بیرجند تا ۳۰ دی ماه مهلت دارند تا موجودی حساب را تکمیل کنند.

«غلامرضا اشرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سومین مرحله ثبت نام در طرح ملی مسکن از 18 دی ماه امسال برای متقاضیان فاقد مسکن آغاز شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه مرحله سوم طرح ملی مسکن در سه شهرستان خراسان جنوبی تمدید شده است، افزود: متقاضیان جدید در شهرستان های سربیشه، درح و دیهوک تا 25 دی ماه مهلت دارند در این مرحله ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به مهلت تکمیل موجودی حساب طرح اقدام ملی مسکن گفت: در این راستا متقاضیان تمامی شهرستان های خراسان جنوبی به جز شهر بیرجند تا 30 دی ماه مهلت دارند تا موجودی حساب این طرح را تکمیل کنند.

 

اشرفی در ادامه بیان کرد: افراد مشمول طرح ملی مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمر بگیران تامین اجتماعی و زنان سرپرست خانوار هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع 5 هزار و 638 نفر از استان در این طرح شرکت کردند، افزود: از این تعداد سه هزار و 16 نفر دارای شرایط دریافت طرح ملی مسکن در استان هستند و 2هزار و 453 نفر از این افراد وجه مورد نیاز را واریز کرده اند.

 

وی در پایان بیان کرد: 247 نفر از زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی در طرح ملی مسکن تاکنون ثبت نام کرده اند.

 

 

کد خبر 1014542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha