برگزاری مسابقه کتابخوانی«رستگاری در یک و بیست دقیقه» در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری مسابقه کتابخوانی رستگاری در یک و بیست دقیقه با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی در کاشان خبر داد.

«میثم نمکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مسابقه کتابخوانی «رستگاری در یک و بیست دقیقه» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کاشان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: این مسابقه از جلد نخست مجموعه چهارجلدی «سردار سرافراز» با عنوان «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» تألیف سرهنگ محمد علینژاد پاسدار کاشانی و از یادگاران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

نمکی افزود: علاقه ‌مندان شرکت در این مسابقه می توانند کتاب و فرم مسابقه را در شعبه مرکزی مؤسسه جامعه القرآن الکریم کاشان و مراکز وابسته آن در شهر کاشان و آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل تهیه و یا جهت خرید تلفنی کتاب با شماره‌ های ۵۵۴۵۴۳۴۳ و ۵۵۴۵۱۷۴۶ تماس بگیرند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارسال اسلامی کاشان زمان قرعه کشی مسابقه ۲۲ بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: علاقه مندان پس از مطالعه کتاب و پاسخگویی به سوالات، بایستی پاسخ مورد نظر را تا ۲۱ بهمن ماه به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۵۰۱۳۱۳۱۳ ارسال کنند.

 

نمکی افزود: ۶۳ جایزه به برندگان به عدد سن مبارک سردار دل ها همراه با اعزام ۶۳ نفر از برندگان به کرمان برای زیارت آرامگاه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است.

 

کتاب «جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» نخستین مجلد از مجموعه چهار جلدی «سردار سرافراز» همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی آموزشی کوثر شهرستان قم رونمایی شد. «در امتداد راه حاج قاسم»، «پژواکی از حماسه و جهاد حاج قاسم» و «به وقت شهادت و انتقام سخت» سه مجلد دیگر این مجموعه است که به زودی منتشر خواهد شد./

 

جهت دریافت فرم مسابقه اینجا کلیک کنید.

کد خبر 1014612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha