حل مشکل مسکن ایثارگران باید شامل همه ایثارگران شود

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه جامعه آماری قشر ایثارگر استان مشخص است، گفت: در بحث تامین مسکن ایثارگران، باید مشکل همه این قشر رفع شود و در این مسیر خِسّت به خرج نداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» امروز سه شنبه (23 دی ماه)  در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: ایثار و از جان گذشتگی جامعه ایثارگری با هیچ عملی قابل قیاس نیست و ما باید برای رعایت شأن این قشر، بیش از پیش تلاش کنیم.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید کمک های مستمر را به سمت خودکفایی جامعه ایثارگری هدایت کنیم، افزود: آنچه مهم است احساس کرامت، بی نیازی و خودکفایی است که باید به ایثارگران هدیه دهیم.

 

وی با بیان اینکه در بخش حوزه رفاهی، مجموعه استان به طور یکسان از این بخش بی بهره است، خواستار نگاه ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این حوزه و ساخت مجموعه های رفاهی شد.

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تفاهمنامه ای که قرار است در این جلسه و در خصوص تأمین زمین برای ۱۸۰۰ نفر از ایثاگران خراسان شمالی به امضاء برسد، افزود: جامعه آماری قشر ایثارگر استان مشخص است و در بحث تامین مسکن ایثارگران، باید مشکل همه این قشر رفع شود و در این مسیر خِسّت به خرج نداد.

 


شجاعی با بیان اینکه در حوزه شناساندن شهیدان، جانبازان و ایثارگران به نسل جوان خوب عمل نکرده ایم، افزود: برای معرفی سه هزار شهید استان هم کار مطلوبی انجام نشده و باید در قالب یک سند اجرایی، این موضوع تعریف شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم با بیان اینکه انسان اهل ایثار متوقف شدنی نیست، افزود: ما برای اینکه بتوانیم به کمال انسانیت برسیم، خودمان نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

 

 

 

کد خبر 1014800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha