اطلاعیه روابط عمومی بیت الزهرا شهید سلیمانی در خصوص مراسم سوگواری ایام فاطمیه

روابط عمومی و اطلاع رسانی بیت الزهرا سلام الله علیها کرمان- موقوفه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی- با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امسال در بیت الزهرا-موقوفه حاج قاسم برای حضرت زهرا سلام الله علیها-دومین سالی است که جای واقف و برپاکننده مجالس روضه صدیقه اطهر سلام الله علیها بسی خالی است.

 

 

سال گذشته که ایام فاطمیه با شهادت حاج قاسم مقارن شد؛ در بیت الزهرا قیامتی برپا بود؛ شب های روضه هزاران نفر از اقصی نقاط استان و بلکه خارج استان و حتی کشور خود را به مجالس روضه حاج قاسم رساندند.

 

 

امسال اما شرایط کرونا، داغی بر دلها گذاشته و بسیاری از مشتاقان را از روضه بیت الزهرا محروم ساخته است‌.

 

 

در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم روابط عمومی بیت الزهرا، اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد: 

 

 

 

ضمن تقدیر و تشکر از عموم ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) که با حضور در بیت الزهرا(س) موقوفه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سنوات گذشته برای آن حضرت اقامه عزا می کردند بدین وسیله اعلام می دارد با عنایت به نظر خانواده محترم و معزز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا و با توجه به محدودیت مکان بیت الزهرا(س) و جمعیت گسترده مشتاقان آن بانوی بزرگوار مراسم عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه در سال جاری بدون حضور جمعیت و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

 


بنابراین ضمن عذرخواهی از عموم پیروان و محبین آل الله (ع) علاقه مندان می توانند مراسم را از طریق صدا و سیمای مرکز کرمان و یا فضای مجازی دنبال کنند.

 

 

ساعت و تاریخ پخش متعاقباً اعلام می گردد.

 


روابط عمومی و اطلاع رسانی بیت الزهرا(س) کرمان موقوفه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

کد خبر 1014849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha