در «ناوارود»  به دنبال ابر انسان خود مي گرديم

این هنرمند نقاش از برپایی نمايشگاه نقاشی «ناوارود» در گالری کاما خبر داد و گفت: آثار این مجموعه با الهام از طبیعت خلق شده اند .

«عاطفه حسینی»، هنرمند نقاش درباره برپایی نمايشگاه نقاشی«ناوارود» به  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت:  در این نمایشگاه 14 اثر نقاشی که در سال های 96،98 و 99 خلق شده اند برای نخستین بار نمایش در می آید.

 

این هنرمند درباره مفهوم نمايشگاه «ناوارود» توضیح داد: «ناوارود» به معناي برعكس است؛ در واقع نگاه من به هر آنچه كه مي بينم و سكوت مبهم طبيعت چيزي غير از واژگوني انسان امروز نيست ولي در ظاهر اين رودخانه  جاري زندگي قابل ملموس وما در حال دست و پا زدن وبا فروشدگي انسان امروز با نگاه مدرنيته به دنبال أبر انسان خود ميگرديم.  ما به عنوان انسان هاي خالق بر روي كره خاكي گام نهاديم تا با بيان تصويري يك انديشه و نگاه به وصل اين رشته متصل به منبع اصلي كه گاها منقطع از عملكرد بشر ي مي باشد هستیم، به اميد روزي كه هر انساني خود واقعي خود را در اين سراپرده كه به صورت طبيعت مجسم شده با چشم دل ببيند و قدر دان اين موجود الهي باشيم.

 

 

نمايشگاه نقاشی «ناوارود» از روز جمعه 26 دیماه تا 1 بهمن در گالری کاما برپا می شود علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان پاسداران،گلستان دهم پلاک 44  طبقه دوم مراجعه کنند.

کد خبر 1015032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha