افتتاح ۱۱۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد

محمد رسول شیخی‌زاده از افتتاح ۱۱۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان متقاضی کار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبر داد.

محمد رسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۱۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان متقاضی کار زیرپوشش این نهاد انقلابی در استان افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج نوعروسان به عنوان یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهه فجر امسال گفت: در این ایام ۱۱۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان اهدا می‌شود.

 

وی پرداخت ۲۲۰ فقره وام قرض‌الحسنه و پرداخت کمک هزینه درمانی ۱۸ هزار نیازمند و همچنین پرداخت یک‌هزار و ۳۳۳ فقره کمک موردی به مددجویان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال اعلام کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اعلام کرد: این نهاد انقلابی کمک به تامین تجهیزات درمانی دو هزار و ۵۰۰ بیمار صعب‌العلاج، توزیع یک‌هزار بسته بهداشتی به نیازمندان و مساعدت مالی به ۳۹ خانوار متوفیان بیماری کرونا را در برنامه‌های خود برای ایام دهه فجر امسال پیش‌بینی کرده است.

 

شیخی‌زاده اضافه کرد: همزمان با دهه فجر ۲۴۵ واحد مسکونی به خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان تحویل می‌شود.

 

وی در پایان گفت: برای احداث واحدهای مسکونی یاد شده ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که این واحدها در نقاط مختلف استان آماده تحویل به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی است.

کد خبر 1015366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha