حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین الگوی زن در خانواده و جامعه است

ترکمانه گفت: سیره عملی و تربیتی بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه صدیقه (س) الگویی کامل ‌برای زنان و دختران در خانواده و جامعه است.

«پیمان ترکمانه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) و تمام اهل بیت (ع) به عنوان اسوه و الگوی ما معرفی شده اند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به جایگاه زن از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب  اسلامی افزود: زن از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری، دارای شان والایی است که این را می توان از اهمیت دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایگاه زنان و بکار گرفتن آنها در پست های حساس به وضوح احساس نمود.

 

وی افزود: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسئولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند.

 

وی بیان کرد: در نظام ارزشی اسلام، خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و زنان علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش اجتماعی‏ در سطح جامعه مهم‌ترین نقش را در مدیریت کانون خانواده دارند.

 

ترکمانه  با بیان اینکه توانمند سازی زنان تحت پوشش یکی از وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد، اظهار داشت: توانمند سازی دختران رده سنی 30 الی 40 سال تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برترین اسوه و الگو برای زنان و دختران هستند و حضرت فاطمه زهرا (س) هم مانند دیگر زنان نقش مادر و همسر را در خانواده داشتند و همواره آرامش و محبت را به اعضای خانواده هدیه می‌دادند.

 

 

کد خبر 1015402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha