ولایت مداری از ویژگی های بارز شهدا بوده است

سردار دانشمندی گفت: ولایت مداری و فدا کردن جان برای حفظ نظام از ویژگی های بارز شهدا بوده است که امروز ما نیز باید در ولایت مداری ثابت قدم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «اسکندر دانشمندی»، امروز (پنج شنبه 25 دی) در آئین تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در آرامستان «بهشت احمدی» به میزبانی شهرداری شیراز گفت: خاکسپاری این 2 شهید گمنام دفاع مقدس در این آرامستان موجب مورد برکت قرار گرفتن سایر به خاک سپردگان در این آرامستان خواهد شد.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فجر فارس افزود: شهدا برای زندگان و مردگان سراسر برکت هستند و باید روحیه ایثار و فداکاری آنها همواره در جامعه مورد الگوبرداری و ترویج قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: مراسم عزاداری برای شهدای گمنامی که امروز مورد خاکسپاری قرار می گیرند پیش از این توسط ملکوتیان به انجام رسیده است.

سردار دانشمندی، زیارت قبور شهدا را از قول امام صادق (ع) به حج تشبیه کرد و گفت: زیارت قبور شهدا به مانند رفتن به حج با همراهی پیامبر (ص) است.

وی ادامه داد: ولایت مداری و فدا کردن جان برای حفظ نظام از ویژگی های بارز شهدا بوده است که امروز ما نیز باید در ولایت مداری ثابت قدم باشیم.

سردار دانشمندی تصریح کرد: امیدواریم که با گرامی داشتن و توجه به ارزش ها و آرمان های شهدا از دعای خیر آنها بهره مند شویم تا در زندگی از حقیقت و بندگی خدا غافل نشویم.

کد خبر 1015598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha