انتشار۵ کتاب با نویسندگی مدیرمسئول کانون حضرت معصومه جلفا

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) شهرستان جلفا ۵ کتاب در موضوعات مختلف فرهنگی، اخلاقی، تربیتی و کرامات شهدا منتشر کرده است.

«نرجس خاتون محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از انتشار اثر جدید خود با نام «زنان جمهوری آذربایجان، دیروز، امروز و فردا» خبر داد و گفت: این کتاب برای چاپ به نشر هاجر سپرده شده است و به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت معصومه (س) جلفا گفت: دانش بشری از راه‌های گوناگونی به نسل‌های آینده منتقل می‌شود. در این میان نوشتن، مهم‌ترین و مطمئن‌ترین روش انتقال است.

وی افزود: در اهمیت و ارزش دانش همین بس که تمدن امروزی برآیند تراکم و انباشت دانش‌هایی است که از طریق نوشته‌ها به دست ما رسیده است و فرصت تاریخی و استثنایی در اختیار بشریت قرار داده تا بتواند با بهره‌گیری از آنها در همه ابعاد،‌ تمدن امروزی را سامان دهد.

محمدی افزود: این کتاب با موضوع زنان آذربایجان در سه فصل  و در ۷۰ صفحه تنظیم شده است که فصل اول زنان دیروز یعنی دوره تزار و ۲۰۰سال پیش و دوره کمونیست، فصل دوم؛ وضع زنان امروز آذربایجان از جهت حجاب و تحصیل و سبک زندگی و فصل سوم به وضع زنان در آینده مربوط می شود.

وی اظهار کرد: کتاب «نقش هنر در انتقال مفاهیم اخلاقی» با همکاری گروه سه نفره تالیف شده و به چاپ دوم نیز رسیده است، «محیط اجتماعی و تاثیر آن بر تربیت»، «تو کی هستی» درباره کرامات شهدای گمنام و کتاب «خاطرات بچه های مسجد» که در مرحله بازنویسی می یاشد و به زودی در اختیار انتشارات قرار خواهد گرفت.  

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت معصومه (س) جلفا کتاب را غذای روح بشر دانست و ابراز کرد: اگر جامعه امروز با فرهنگ کتاب و کتابخوانی مأنوس شود، شاهد اعتلای بینش و بصیرت مردم در عرصه های مختلف خواهیم بود.

 

کد خبر 1015696

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha