روح برجام رفع تحریم‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با تأکید بر این‌که روح برجام رفع تحریم‌هاست و اگر این عمل نشود همان خسارت محض است، گفت: مطالبه ما از بازگشت آمریکا، رفع کامل تحریم‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی عالی» امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز با تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح اظهار داشت: دشمن دنبال ترویج تفکرات لیبرالی و سکولار در کشور است.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که ولایت مداری راه بصیرت در غبار فتنه ها است، خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام ولایی دست خداست که اگر مردم قبول کند، اعمال حاکمیت می‌شود و الان ۴۰ سال است که مقبولیت نظام تثبیت شده است. 

وی ادامه داد: از جوانان می‌خواهم تا کتاب‌های شهید مطهری، آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مصباح را مطالعه کنید تا تمام شبهات برطرف شود. آیت‌الله مصباح از شاگردان مخصوص علمای بزرگ و فردی بود که موجب ترس دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد. 

عالی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در این سخنرانی به صراحت فرمودند که ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار نداریم و اگر تحریم برداشته نشود، بازگشت آمریکا خیری به ما ندارد.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: مطالبه ما از بازگشت آمریکا، رفع کامل تحریم‌هاست و اساس برجام و مذاکرات هم بر این اساس است که تحریم‌ها برداشته شود نه اینکه پشت میز بنشینیم و با جان کری قدم بزنیم.  

وی با تأکید بر این‌که روح برجام رفع تحریم‌هاست و اگر این عمل نشود همان خسارت محض است، گفت: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگر فرامین خود گفتند که نباید نسل قبل را کنار بگذاریم زیرا برخی از این نسل‌ها مانند شهید سلیمانی هستند که مانند جوان‌ها بود.

این جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروی جوان یعنی جهادی، اهل عمل و دائما در میدان باشد که مکتب شهید سلیمانی آن را نشان داد و در  حال حاضر ما به چنین رئیس‌جمهوری نیاز داریم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی افزود: رهبر انقلاب در بخش دیگری از رهنمودهای خود فرمودند که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است و البته واکسن ایرانی مایه افتخار است چراکه رهبر نیرنگ‌های دشمن را می‌داند.

امام جمعه موقت تبریز بیان داشت: خیلی جالب است که آمریکا و انگلیس روزانه هزاران نفر فوتی در کرونا دارد ولی چطور الان دلسوز ما شده‌اند و جالب‌تر اینکه اینها همان‌هایی هستند که به علت تحریم به ما دارو ندادند.

کد خبر 1015799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha