مجوز بازگشت به برجام رفع کلیه تحریم ها است 

امام جمعه قلعه گنج گفت: تحریم های استکبار جهانی یک جنایت و خیانت به مردم ایران است و مجوز بازگشت به برجام رفع کلیه تحریم ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۶ دی حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: دلیل تنها ماندن آن حضرت در دفاع از ولایت بی وفایی و دنیا زدگی مردم مدینه بود، آنها بیش از هر چیز نگران منافع دنیوی خودشان بودند.





امام جمعه قلعه گنج افزود: دشمنان با ایجاد رعب و وحشت، فرافکنی و  شایعه پراکنی مردم را  از ابالحسن (ع) جدا  کردند.




وی با اشاره به سخنان رهبر حکیم جمهوری اسلامی ایران در سالروز قیام نوزدهم دی، خاطرنشان کرد: تحریم های استکبار جهانی یک جنایت و خیانت به مردم ایران است و مجوز بازگشت به برجام رفع کلیه تحریم ها است.




 حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: رهبری در بحث خرید واکسن اتمام حجت کرده و فرمودند؛ ورود واکسن آمریكایی و انگلیسی به کشور ممنوع است و به فرانسه هم که دست شان به خون ها آلوده است خوشبین نیستیم، اگر آنها واکسن قابل اعتمادی داشتند این همه کشته نمی دادند.




خطیب جمعه قلعه گنج اضافه کرد: آمریكایی‌ها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی در کشورشان به ‌وجود نمی‌آمد، در ضمن اساسا به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسن‌ها را بروی ملت ها آزمایش می کنند.



وی اظهار کرد: دنیای استکبار برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی جنگ هایی به راه انداختند و می خواستند ضربه ای به پیکره دنیای اسلام  ام القری جهان  ایران  وارد کنند البته نتوانستند و این احتمال نیز وجود دارد که این ویروس کرونا ساخته خود بشر باشد که در این صورت قطعا برای دنیای اسلام نسخه ای پیچیده اند.




حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: اگر امروز از بلندگوهای رژیم صهیونیستی بر طبل جنگ کوبیده می شود اما کلام نافذ رهبری دل ما آرام می کند که فرمودند؛ مردم ایران بدانید که قطعا جنگ رخ نمی دهد و اگر جرقه ای ایجاد کنند، یک شعله ای در جهان روشن می شود که سرتاسر جهان را می گیرد.




امام جمعه قلعه گنج ادامه داد: کشورهایی که برج های شیشه ای ساخته اند، بدانند که کل هیمنه شیشه ای آنها با موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران از هم فرو می پاشد و ده ها هزار موشکی که اطراف  اسرائیل را فرا گرفته منتظر یک اشاره از سوی امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند.




وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با حیله روباه مکار و با هدف شکاف بین مسلمانان تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی که مدنظر دنیای استکباری بود را به وجود آورده تا به منافع شوم خود برسند.

کد خبر 1015809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha