ارائه خدمات درمانی دو میلیارد ریالی به مددجویان تحت پوشش امداد نکا

حسینی از ارائه خدمات درمانی دو میلیارد ریالی به افراد تحت پوشش امداد نکا خبر داد و گفت: این خدمات در ۹ ماهه امسال به مددجویان این نهاد در نکا ارائه شده است.

«رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: در ۹ماهه  امسال  به ۵۹۱ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان، خدمات درمانی ارائه شد.

 

مدیر کمیته امداد نکا افزود: ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در نکا یکی از برنامه های مهم امداد برای افزایش سلامت و کاهش درد و آلام ناشی از بیماری های مددجویان است.

 

وی خاطر نشان کرد: در 9 ماهه امسال بیش از دو میلیارد و 150 میلیون ریال جهت درمان بیماران تحت حمایت در شهرستان نکا هزینه شده است.

 

حسینی گفت: این خدمات باهدف بهبود و تداوم سلامتی خانوادههای تحت حمایت کمیته امداد اجرا میشود و خدمات در زمینه هایی شامل پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری و حق نگهداری در منزل بوده است.

 

وی همچنین به حمایت کمیته امداد نکا از 100 بیمار صعبالعلاج، خاص و مزمن اشاره و تصریح کرد: تامین  هزینههای درمانی این بیماران، نیازمند مشارکت و حضور خیران برای بهبودی این افراد است.

 

 حسینی یادآور شد: 43 درصد از مددجویان کمیته امداد شهرستان نکا بالای 60 سال سن بوده و همچنین 28 درصد از سرپرستان تحت حمایت ، از کارافتاده و بیمار هستند.

 

کد خبر 1015838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha