آئین عزاداری ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: آئین عزاداری ایام فاطمیه ویژه برادران و خواهران به همت امام جماعت، هیئت امنا و اهالی شهر مغانسر در مسجد عباسیه مغانسر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین عزاداری ایام فاطمیه ویژه برادران و خواهران به همت امام جماعت، هیئت امنا و اهالی شهر مغانسر در مسجد عباسیه مغانسر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این مراسم معنوی با حضور حداکثری اهالی برگزار شد و توزیع رایگان ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از جمله مواردی است که مورد تاکید قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: تبیین سبک زندگی فاطمی، توصیه های حضرت فاطمه زهرا (س) در خصوص پیروی از ولایت و ذکر مصیبت حضرت زهرا (س) از دیگر بخش های سخنرانی این مراسم معنوی بود.

 

شیرپور اعلام داشت: این مراسم معنوی تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت اهالی ادامه خواهد داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تاکید کرد: تلاوت قرآن کریم، قرائت دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعالی برای رفع بیماری کرونا و ذکر دعای فرج برای ظهور امام زمان (عج) از دیگر بخش های این مراسم است که با شکوه خاص معنوی برگزار شد.

 

شیرپور افزود: این مراسم بخشی از عرض ارادت مریدان آن حضرت است و امیدواریم بتوانیم پیرو مناسبی برای ترویج معارف آن حضرت باشیم.

کد خبر 1015973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha