حزب الله لبنان اقدام آمریکا علیه آستان قدس رضوی را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه های جداگانه اقدام آمریکا علیه آستان قدس رضوی و اقدام اتحادیه اروپا در تحریم وزیر امور خارجه سوریه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: با نزدیک شدن به روزهای آخر دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، به نظر می رسد که جنون و انزجارطلبی در وزارت امور خارجه آمریکا افزایش چشمگیری یافته است و کینه و نفرت آشکارش بیشتر شده است.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا آستان قدس رضوی و «احمد مروی» متولی این آستان را در فهرست تروریسم و تحریم های خود قرار داده است که اقدامی بی سابقه است. زیرا این آستان مکان مقدسی برای عبادت است که میلیون ها مسلمان آن را زیارت می کنند و از جایگاه معنوی عمیقی در ذهن و روح و اعتقادات مسلمانان برخوردار است.

 

حزب الله لبنان اعلام کرد: ما این اقدام احمقانه را اهانت به دین اسلام و ارزش های معنوی و الهی می دانیم. این اقدام گامی فراتر از سیاست و اختلافات سیاسی است و اعلام صریح خصومت با ادیان و اعتقادات دینی به شمار می آید.

 

در این بیانیه آمده است. این اقدام بیانگر انحطاط اخلاقی و فکری وزارت امورخارجه آمریکا و کاخ سفید است.

 

حزب الله لبنان اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا در قبال سوریه و دولت قانونی و ملت مقاومت آن ادامه می دهد، به طوری که «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه را که در محافل بین المللی از سوریه و منافع آن حمایت می کرد، تحریم کردند.

 

حزب الله اقدام اتحادیه اروپا در تحریم فیصل مقداد را محکوم کرد و نسبت به سیاست خصمانه این اتحادیه علیه دمشق و ایجاد تنش در این کشور ابراز تاسف کرد.

 

در این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا در حالی از تروریسم و سازمان های تروریستی حمایت مالی می کند که وزیر امور خارجه سویه را تحریم می کند.

کد خبر 1016057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha