نیازمند استقرار مبلغان در روستاهای جهرم هستیم

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر نیاز روستاهای شهرستان جهرم به خانه های عالم و استقرار روحانی، گفت: امکانات و تجهیزات نیز در برخی روستاها موجود است اما نیازمند روحانی مستقر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (شنبه 27 دی) در دیدار مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: شهرستان جهرم به دور از هر گونه تعصب ویژگی هایی دارد که استحقاق رسیدگی و توجه به آن از سوی مسئولان بیشتر است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه قدمت اقامه نماز جمعه در این شهرستان بیش از یکصد سال است، افزود: در یکصد سال اخیر نماز جمعه در جهرم تعطیل نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه این شهرستان مفتخر است که اقامه 6 سال نماز جمعه آن توسط آیت الله «سید عبدالحسین نجفی لاری» انجام شده است، بیان کرد: نتیجه برخی تحقیقات نیز قدمت 300 ساله اقامه نمازجمعه در جهرم بوده است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به نگهداری پر هزینه سالن یک هکتاری نماز جمعه جهرم، خاطرنشان کرد: با این وجود گاهی اوقات فضای نماز جمعه کم است و جمعیت بسیاری گسترده تری در این آیین عبادی و سیاسی شرکت می کنند.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش جهرم در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم بیش از یک هزار شهید، از مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس خواستار عنایت و توجه ویژه به این شهرستان شد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم با تمام مشکلات و کمبودها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند، عنوان کرد:  این اداره در جهرم ساختمان خوبی دارد که به درستی از آن استفاده نمی شود و از کمبود نیرو نیز برخوردار است.

 

وی با تاکید بر نیاز روستاهای شهرستان جهرم به خانه های عالم و استقرار روحانی، گفت: امکانات و تجهیزات نیز در برخی روستاها موجود است اما نیازمند روحانی مستقر هستیم.

 

کد خبر 1016135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha