اعلام مصوبات و دستورالعمل های ستاد استانی کرونا تا هفته آینده

نجاتی گفت: مصوبات و دستورالعمل‌های گذشته در مورد چگونگی حضور کارکنان ادارات و بانک‌ها، کارکرد مشاغل و تردد خودروها تا شنبه هفته آینده در خوزستان برقرار و تنها ساعت شروع به کار ادارت از ۸:۳۰ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» ظهر امروز (شنبه ۲۷ دی) در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصوبات و دستورالعمل‌های گذشته در مورد چگونگی حضور کارکنان ادارات و بانک‌ها، کارکرد مشاغل و تردد خودروها تا شنبه هفته آینده در خوزستان برقرار است.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینک ساعت شروع کار ادارات در اهواز از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان‌ها از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود افزود: بنابراین فعالیت اصناف و مشاغل در هر چهار گروه در سراسر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است.

 

وی اضافه کرد: همچنین ادارات در همه شهرستان‌های استان با ظرفیت دو سوم کارکنان در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری و دستگاه های ضروری از جمله بانک‌ها با ظرفیت صد در صد کارکنان فعالیت می‌کنند.

 

نجاتی با اشاره به اینکه تردد بین شهرستان ها بلامانع بوده اما ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح کماکان برقرار خواهد بود تصریح کرد: برگزاری مراسماتی همچون عروسی و خاکسپاری که با جمعیت بالا نیز ممنوع است.

 

کد خبر 1016203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha