نسل جوان باید ارزش‌های مهم جامعه و انقلاب را فرا گیرد

حجت‌الاسلام حسن زاده ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: لازم است نسل جوان ارزش های مهم جامعه و انقلاب را فرا گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده» ظهر امروز (یکشنبه ۲۸ دی) در آئین عزاداری که به مناسبت روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد، مقام مادری را مقامی مقدس دانست و اظهار کرد: ما باید در جامعه، قدر جایگاه مادر را بدانیم.

 

مدیر مدرسه علمیه امام هادی (ع) اهواز با اشاره به اهمیت، جایگاه و نقش مادران در جامعه و مسئله اشتغال آنها افزود: کارهایی که مادران انجام می دهند، قابل ارزش هستند.

 

وی به بیان روایاتی در رابطه با اهمیت ارزش‌های مادی پرداخت و اذعان کرد: ارزش‌های معنوی باید در خانواده و جامعه از نظر فردی، خانوادگی و اجتماعی بر ارزش‌های مادی حاکم باشند.

 

حجت‌الاسلام حسن زاده تصریح کرد: با توجه به فرمایشات اهل بیت (ع) در خصوص جایگاه معنویت، اگر کسی از نظر مادی غنی باشد اما معنویت در زندگی وی ضعیف باشد، باخته است اما برنده کسانی هستند مانند شهدا که ارزش های معنوی دارند.

 

وی با بیان اینکه سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی وابسته به هیچ جناحی نبود و همه سلیقه های سیاسی وی را دوست داشتند عنوان کرد: شهید سلیمانی تا وقتی زنده بود مقابل آمریکا ایستاد و اجازه نداد دشمنان نقشه های شوم خود را در عراق، لبنان، سوریه و یمن پیاده کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام هادی (ع) اهواز در پایان ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: لازم است نسل جوان ارزش های مهم جامعه و انقلاب را فرا گیرد.

 

کد خبر 1016414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha