شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۶۲۵ هزار نفر رسید

فتحی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و دیگر قوانین بهداشتی با هدف پیشگیری از کرونا گفت: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۶۲۵ هزار نفر رسید.

« محمد فتحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند بیماری کووید ۱۹ در استان البرز و آمار بستری ها گفت: در جریان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش میزان آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان البرز هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۲ هزار و ۶۲۵ هزار نفر رسید.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و دیگر قوانین بهداشتی با هدف پیشگیری از کرونا بیان کرد: از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا تا به امروز ۲۹ هزار و ۵۷۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان البرز تحت مراقبت قرار گرفتند. 

 

وی با بیان اینکه مرگ سه بیمار کرونایی در طول ۲۴ ساعت گذشته در البرز گزارش شده است خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز ۲۶ هزار و ۶۵۳ بیمار از مراکز درمانی و بیمارستان های استان البرز مرخص شده اند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است همچنان شهروندان با رعایت کردن قوانین و اصول بهداشتی خود را در برابر این بیماری ویروسی حفظ کنند.

 

 

 

کد خبر 1016433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha