توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند در قزوین

متولیان از توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند از سوی کانون فرهنگی هنری شهدا قزوین و با مشارکت خیران خبر داد.

«اعظم سادات متولیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یگانه دختر پیامبر گرامی اسلام، 100 پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قزوین ادامه داد: این اقدام با مشارکت خیران و فعالان مسجدی صورت گرفت که روز گذشته این بسته های غذایی در بین نیازمندان در شهر قزوین توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا در طول سال و به مناسبت های مختلف توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی را در بین خانواده های نیازمند دارد که این اقدام در مناسبت های مختلف و با کمک مردم خیر و نیکوکار انجام می شود.

 

متولیان یادآور شد: با توجه به شرایط امروز جامعه و مشکلات اقتصادی که و جود دارد کمک به خانواده های نیازمند یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و ما هم در کانون شهدا سعی کردیم تا کمک به خانواده های نیازمند را در صدر برنامه های خود داشته باشیم.

 

گفتنی است برنامه های کانون های مساجد بر محور طرح ملی ایران قوی در حال اجراست که رواق همدلی یکی از برنامه های این طرح است که در قالب این برنامه کمک های مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت پویش ها و طرح های مختلف در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

کد خبر 1016631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha