قرائت حدیث شریف «کسا» در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با قرائت حدیث شریف «کسا» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه های متنوعی از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: قرائت حدیث شریف «کسا»، سخنرانی حجت الاسلام رمضانی امام جماعت مسجد و مرثیه خوانی «محمد قناعت پیشه» و «حسین صادقی» از جمله برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در این کانون فرهنگی و هنری بود.

 

وی ادامه داد: بخش پایانی مراسم نیز قرائت دکلمه و شعر زیبایی در وصف حضرت زهرا (س)  توسط یکی از خواهران عضو پایگاه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) بود.

 

صادقی به مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پرشور اهالی محله و اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» اشاره کرد و اظهار داشت: در این مراسم معنوی که در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه جهرم در فضیلت شهدا و مقام حضرت زهرا (س) ایراد سخنرانی و در ادامه ذاکر و مداح اهل بیت (ع) «امین بشارتی» مجلس را با عطر نام و یاد شهدا و اهل بیت (س) معطر کرد.

 

وی همچنین به برگزاری جشنواره ادبی و هنری ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» اشاره کرد و گفت: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان و در قالب مسابقه ساخت کلیپ ها و فایل های صوتی، دکلمه و شعرخوانی و مسابقه نقاشی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» گفت: به تمام هنرمندان شرکت کننده در مسابقه هدیه متبرک هیات ام ابیها (س) تقدیم می شود.

 

شایان ذکر است، حديث كسا مطالب و مفاهيم زيادی تبيين و معارف بلندی را ارائه می‌دهد؛‌ همچنین شناخت انسان به جايگاه، قدر و منزلت ائمه معصومين (ع)، كه موجب بار معنوی آن می ‌شود از جمله معنويات اين حديث است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری جشنواره ادبی و هنری ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «هنر» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته شده است.

 

کد خبر 1016689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha