سمینار «قرائت در تاریخ افراط گرایی و خطرات آن» در مصر

سمینار راهبرد آگاهی سازی ۲۰۲۱ با عنوان «قرائت در تاریخ افراط گرایی و خطرات آن» با همکاری وزارت اوقاف اسلامی مصر در قاهره برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، فعالیت های سمینار راهبرد آگاهی سازی 2021 با عنوان«قرائت در تاریخ افراط گرایی و خطرات آن» با همکاری وزرات اوقاف و شورای عالی تنظیم مقررات رسانه ای و با حضور «دکتر محمد مختار جمعه» وزیر اوقاف و «کرم جبر» رئیس شورای عالی رسانه امروز(دوشنبه 29 دی 1399) در دفتر شورای عالی امور اسلامی در گاردن‌سیتی قاهره برگزار می شود.

 

در این سمینار «خالد میری» مدیر مسئول روزنامه الاخبار، «خالد صلاح» رئیس شورای اداری و سردبیر الیوم السابع، «محمد الباز» مدیر مسئول روزنامه الدستور و جمعی از ائمه جماعت مساجد و واعظان با رعایت تدابیر پیشگیرانه و فاصله اجتماعی حضور دارند.

 

وزارت اوقاف در مصر شنبه گذشته (27 دی 1399) فعالیت های سی و یکمین دوره آموزشی رایانه ای «icdl» را آغاز کرد. این فعالیت با رعایت تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی تا روز پنجشنبه نهم بهمن 1399ادامه خواهد داشت.

 

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: این فعالیت ها در چارچوب تلاش برای ارتقای کارایی همه کارمندان وزارت اوقاف و در ادامه برنامه  این وزارتخانه برای آموزش رایانه ای برگزار می شود.

 

وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: این فعالیت ها در چارچوب افزایش کارایی همه کارکنان وزارتخانه از جمله ائمه جماعت مساجد، مبلغان و واعظان و مدیران ادامه دارد.

کد خبر 1016745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha