فعالیت ۱۵  کمیته ویژه بزرگداشت دهه فجر در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۱۵ کمیته ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

«اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ۱۵ کمیته ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: کمیته دانش‌آموزان، فرهنگیان و کودک و نوجوان، کمیته مدیریت شهری و فضاسازی، کمیته بسیج و نیروهای مسلح، کمیته ورزش و جوانان، کمیته قرآن روحانیت مساجد و تشکل‌های دینی، کمیته کارگری، کارآفرینی و اصناف از جمله کمیته های این ستاد است.

 

بایبوردی در ادامه بیان داشت: کمیته فرهنگی و هنری و فضای مجازی، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، کمیته ایثارگران، کمیته روستایی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته زنان و خانواده، کمیته مراسم، نظارت و بازرسی و کمیته بودجه و پشتیبانی از دیگر کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین دو ستاد فرعی در بخش مرکزی و کویرات به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بهتر برنامه های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان آران و بیدگل تشکیل شده است.

 

بایبوردی به برگزاری باشکوه و مردمی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای مسؤولان در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: وقایع انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلاب و ایثار و شهادت باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین و برنامه های دهه فجر در راستای آگاه سازی این نسل برنامه ریزی و اجرا شود./

کد خبر 1016797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha