اقدامات کانون امام علی(ع) لارستان در ایام فاطمیه

اخوت اقدامات انجام‌شده کانون امام علی(ع) لارستان در ایام فاطمیه را تشریح کرد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با بیان اینکه وجود مقدس و سیره حضرت زهرا(س) برای تمام زنان مایه مباهات و اُسوه کامل سبک زندگی الهی و اسلامی است، گفت: حضرت زهرا(س) آن معنای متعالی و حقیقت والایی است که جایگاه رفیع ایشان در قید واژه و عبارات نمی‌گنجد. حضرت فاطمه(س) جلوه‌ای کامل از تمام کمالاتی است که برای یک انسان کامل می‌توان متصور بود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: کانون‌های مساجد جنوب فارس با هدف تقویت و تعالی مبانی دینی و ارزش‌های اعتقادی و تأکید و توجه ویژه به جایگاه والا و سیره معصومین(ع) و تأثیر آن بر سبک زندگی اسلامی و اجتماعی، همچنین ایجاد انسجام در برگزاری شعائر مذهبی اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای اجرا کرده است.

 

وی اضافه کرد: یکی از کانون‌های فعال جنوب فارس که در ایام فاطمیه اقدامات شایسته‌ای انجام داده، کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) لارستان به مدیریت حجت‌‌الاسلام ملک‌زاده است که جلسات معرفتی و بصیرتی بسیاری در شهرهای لار، براک، بائن، لطیفی، علی‌آباد، هرمود، زاهدمحمود و عمادده برگزار کرده است.

 

اخوت ادامه داد: برگزاری مجالس عزاداری در مناطق ذکر شده، روضه‌ها و محافل خانگی در منازل لارستان، اهدا بسته‌های معیشتی و توزیع بین نیازمندان، توزیع کتاب‌قصه و رنگ‌آمیزی خاطرات مادر به منظور آشنایی کودکان و خردسالان با حضرت زهرا(س) و برگزاری نمایشگاه شمیم فاطمه(س) در ۴ مکان مختلف در شهر لار و در روستا‌ها از دیگر اقدامات کانون امام علی(ع) لارستان در ایام فاطمیه بوده است.

کد خبر 1016954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha