‍ پلمب ۷ دستگاه آسانسور مسڪن مهر در بروجرد

رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: هفت دستگاه آسانسور غیر استاندارد ديگر در مجتمع های مسڪونی مسڪن مهر در بروجرد پلمب شد.

« عنايت شرفي» در گفت و گو با خبرنگار در خرم آباد، اظهار داشت:  به صورت دوره ای وضعیت استاندارد در عرصه های تولید و خدمات بازرسی می شود.

 

رییس اداره استاندارد بروجرد با اشاره به  نظارت بر وضعیت استاندارد در حوزه آسانسور، افزود: در بازدید های به عمل آمده تعداد هفت دستگاه آسانسور مسکن مهر بروجرد به دلیل غیر استاندارد بودن، پلمب شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پلمپ آسانسورهای مذڪور در مجتمع مسڪن مهر بروجرد، به دلیل داشتن نواقص بحرانی و مغایرت با استاندارد انجام شده است.

 

شرفی ادامه داد: با توجه به ابلاغ اخطارهای مڪرر در خصوص استانداردسازی آسانسورهای نصب شده در ساختمان ها و عدم اقدام در مهلت مقرر، با دستور مقام قضایی، 7 دستگاه آسانسور مسکن مهر پلمب شد.

 

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطرات احتمالی در مسڪن مهر بروجرد روند پلمپ و ممانعت از استفاده از آسانسورهای غیر استاندارد این مجتمع ها تا استاندارد سازی آن ادامه خواهد داشت و در همين راستا تاڪنون 20 دستگاه آسانسور مسڪن مهر پلمب گرديده است.

 

شرفي اظهار کرد: حفظ شرایط ایمنی و عملڪرد استاندارد آسانسور‌ منوط به انجام سرویس و نگهداری ماهانه و بازرسی سالانه، به منظور حصول اطمینان از عملڪرد مناسب و ایمن آسانسور است و اگر سرویس و نگهداری مستمر و بازرسی ادواری سالیانه برای آسانسورها، انجام نشود و حادثه ای برای استفاده ڪنندگان آسانسور اتفاق بیفتد، عواقب ناشی از حوادث، بر عهده مدیر یا مالڪ ساختمان می باشد.

کد خبر 1017105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha