وحدت و امید مردم را در برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار می‌دهیم

شریعتی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده برنامه‌های دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی را هرچه باشکوه تر برگزار می کنیم گفت: باید فارغ از اهداف و مقاصد کوچک یا بحث‌ها و جناح‌های سیاسی باید وحدت، امید و نشاط مردم را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (سه شنبه ۳۰ دی) در آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان، از تشکیل ۲۱ کمیته برای برگزاری مراسم‌های دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: باید این کمیته‌ها نسبت به سال‌های قبل فعال‌تر و برجسته‌تر عمل کنند و تلاش و همت بیشتری صورت گیرد تا رنگ و روی شهرها امید، پیروزی، آرامش و نویدبخش شود.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه فرمانداران و شهرداران و همه مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند و اقداماتی را متناسب با این امر انجام دهند افزود: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری به عنوان مسئول این امور نظارت و سیاست‌های لازم را ابلاغ کرده و  دنبال می‌کند تا به نحوی عمل شود که کارکرد برنامه‌های دهه فجر، کارکرد امیدبخش باشد.

 

وی با اشاره به اینکه باید مردم را به و وحدت و یکپارچگی در کنار هم سوق دهیم تصریح کرد: باید تلاش شود تا انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر همه مسلمین جهان باشد چراکه پیروزی مستعضفین بر مستکبرین است و در طول این ۴۰ سال علی‌رغم تمام دسیسه‌ها، حیله‌گری‌ها و اقدامات خصمانه با تدبیر امام (ره) و مقام معظم رهبری و همت مردم ایران نقش برآب شد و پرقدرت‌تر به کار خود ادامه می‌دهد.

 

شریعتی با تاکید بر اینکه کشور مسیر تعالی، توسعه و آبادانی را طی می‌کند ادامه داد: در این مسیر کمبودها، مشکلات، قصورها و ایرادهایی هم وجود دارد که باید آنها هم اصلاح شوند و به سمت برنامه‌ریزی برای اصلاح آنها هم برویم اما این موارد دستاوردها و عدالت ایجاد شده را رد نمی‌کند.

 

وی یاد آور شد: ما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی را هرچه باشکوه تر برگزار می‌کنیم و وحدت، امید و نشاط مردم را فارغ از اهداف و مقاصد کوچک یا بحث‌ها و جناح های سیاسی مدنظر قرار می‌دهیم.

 

کد خبر 1017293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha