کمترین تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی را شاهد بودیم

مسوول اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان روزانه کرونا در استان، ۷۱ نفر گزارش شده که کمترین میزان پس از پایان خیز سوم کرونا است.

«علی احمد آقاپور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در 24 سات گذشته فقط 71 نفر مبتلا به کرونا گزارش شده است که این خبر بسیار امیدوار کننده است.

 

مسوول اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: امیدواریم این کاهش ابتلا باعث عادی انگاری مردم نشود و همچنان همشهریان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ادامه دهند.

 

وی با بیان اینکه این آمار پایین ترین تعداد از زمان خیز سوم کرونا بوده است، تصریح کرد: تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به شدت کاهش یافته است.

 

این مسئول اضافه کرد: طبق آخرین برآورد، ۳۵۷ نفر مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۱ نفر مشکوک و ۱۵۶ نفر مبتلای قطعی هستند.

 

آقاپور گفت: همچنین در حال حاضر ۱۱۹ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۶ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

کد خبر 1017630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha