اهدای خون به نیازمندان در مسجد «بیت الظفر» نیویورک

مسجد «بیت الظفر» در شهر نیویورک کمپین اهدای خون برای کمک به بیماران و نیازمندان در شرایط سخت شویع ویروس کرونا راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «patch»، مسجد «بیت الظفر» در شهر نیویورک کمپین اهدای خون برای کمک به بیماران و نیازمندان در شرایط سخت شویع ویروس کرونا راه اندازی کرده است.

 

این مسجد در روز 24 ژانویه (یکشنبه 5 بهمن) از ساعت 13 تا 19 بعد از ظهر پذیرای افرادی است که داوطلب اهدای خون به بیماران و افراد نیازمند هستند.

 

مسجد بیت الظفر در بیانیه ای در این زمینه گفت: رویدادها و بحران بهداشت عمومی در سراسر شهر بر تامین خون مورد نیاز برای افراد تاثیر گذاشته است بنابراین اگر شمل فرد سالمی هستید و می توانید به یک مرکز برای اهدای خون مراجعه کنید از شما می خواهیم فورا یک قرار ملاقات با ما بگذارید تا به افزایش خون رسانی به افراد نیازمند کمک کنید.

 

در ادامه این بیانیه آمده است که به همه افراد اهدا کننده خون یک تی شرت رایگان هدیه داده خواهد شد.

 

مسجد بیت الظفر اعلام کرد که همه افراد با هر پیشینه و از هر دین و مذهب و نژادی که هستند می توانند برای اهدای خون به مسجد بیایند و همه افراد نیز می توانند از خون هایی که در این مرکز تهیه شده است،استفاده کنند.

 

اهدای خون از سوی مسلمانان علاوه بر کمک به بیماران موجب ایجاد پیوند دوستی و پل ارتباطی میان مسلمانان و غیر مسلمانان می شود.

کد خبر 1017644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha