زیرساخت های موجود در گلزار شهدای کرمان باید پاسخگوی زائران حاج قاسم باشد

مدیرگلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت های موجود گلزار شهدا به ویژه مسئله اسکان پاسخگوی دوستداران و زائرین حاج قاسم نیست؛ خواستار رفع این مشکل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدرضاحسنی سعدی، چهارشنبه شب(اول بهمن) در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان با استاندار اعلام کرد: زیرساخت های موجود گلزار شهدا به ویژه مسئله اسکان پاسخگوی دوستداران و زائرین حاج قاسم نیست.

 

 

مدیرگلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر و از جمله در سالگرد شهید سلیمانی از کشورهای زیادی برای زیارت شهید سلیمانی به کرمان آمدند؛ گفت: اگر کرونا نبود، با زیرساخت های موجود حتماً مراسم سالگرد با مشکل جدی مواجه می شدیم.

 

 

وی از استاندار کرمان درخواست کرد: ضمن بازدید میدانی، دستوری برای ایجاد زیرساخت ها به ویژه اسکان موقت و حمام و سرویس بهداشتی و نیز حصارکشی گلزار بر اساس معماری آن و با نظر بنیاد شهید داشته باشد.

 

 

حسنی سعدی افزود: گلزار شهدای کرمان 10 ورودی و خروجی دارد و باتوجه به حضور میهمانان لشکری و کشوری و میهمانانی از جبهه مقاومت، امنیت این نقطه باید مد نظر باشد.

 

 

سیدابراهیم یزدی از دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس هم با بیان اینکه  لشکر 41 ثارالله هیمنه ای داشت که دشمن را به وحشت می انداخت و دوستان را خوشحال می کرد؛ افزود: گلزار شهدای کرمان از زیارتگاه های جهانی است و اختصاص به مردم ایران و کرمان ندارد و زیرساخت های موجود زیبنده کرمان نیست و باید فکری کرد.

 

 

 

کد خبر 1017790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha