برگزاری کلاس های درس نیم سال دوم حوزه به صورت حضوری

حجت الاسلام عبداللهی، گفت: کلاس های درس کم جمعیت حوزه در پایه های یک تا ۱۰ با حضور کمتر از ۱۵ طلبه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برپا می شود.

حجت الاسلام «احد عبداللهی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تحصیل بیش از یک هزار و 200 طلبه در 13 مدرسه علمیه برادران لرستان، اظهار داشت: نیم سال دوم سال تحصیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه در پایه های اول تا سوم حوزه کلاس های کم جمعیت پایه های چهارم تا دهم حضوری برگزار می شود، افزود: این کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور کمتر از 15 طلبه به صورت حضوری دایر می شوند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری دیگر کلاس های درس حوزه با توجه به نظر اساتید حوزه می تواند حضوری و یا مجازی برگزار شود، گفت: اساتیدی که بالای 65 سال سن دارند می توانند کلاس درس حوزه را در مدرسه، مسجد و یا حسینیه برگزار کنند.

 

حجت الاسلام عبداللهی عنوان کرد: برگزاری حضوری دروس حوزه امری ضروری برای ارتقای سطح علمی دروس در حوزه و بهره مندی از حضور اساتید برای رفع مشکلات درسی طلاب است، باید پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی به خوبی در برگزاری کلاس ها رعایت شود.

 

کد خبر 1017892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha