همت اصناف و بازاریان تبریز در تهیه بسته معیشتی نیازمندان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اصناف تبریز تا پایان بهمن پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

«حبیب امین زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به همت و تلاش بازاریان تبریز در رسیدگی به نیازمندان اظهار داشت: اصناف تبریز تا پایان بهمن پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این بسته ها در قالب پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط اصناف و صنعتگران تبریزی توزیع می شود.

وی افزود: روز گذشته یک هزار بسته از این کمک های مومنانه به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با همراهی گروه های جهادی در تبریز توزیع شد و چهار هزار بسته دیگر نیز در هفته های پیش رو توزیع می شود.

امین زاده خاطرنشان کرد: اصناف تبریز از زمان شیوع کرونا تاکنون ۳۵ هزار بسته کمک معیشتی در این شهر توزیع کرده اند که تدارک ۱۰ هزار بسته از این تعداد برعهده اتحادیه بنکداران تبریز بود.

وی با قدردانی از مشارکت کم نظیر اصناف در تدارک بسته های معیشتی برای کمک به اقشار مورد هدف رزمایش گفت: در اجرای هر یک از رزمایش های کمک مومنانه شاهد تبلور روحیه جهادی و بینش بسیجی اصناف هستیم.

کد خبر 1018038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha