وجه مردمی انقلاب اسلامی ایران تبیین و تقویت شود

گل‌محمدزاده گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان است و باید این وجهه مردمی بودن انقلاب در برنامه‌های دهه فجر حفظ شده و بیش از گذشته تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «الیاس گل‌محمدزاده» امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر گفت: باید این روز ها را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی داشت و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را متذکر شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی ادامه داد: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان است و باید این وجهه مردمی بودن انقلاب در برنامه‌های دهه فجر حفظ شده و بیش از گذشته تقویت شود. 

گل‌محمدزاده افزود: همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره(س) نه تنها موجب محدودیت در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نخواهد شد بلکه بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

وی در پایان با اشاره به شعار محوری چهل و دومین سالگرد انقلاب افزود: امسال شعار محوری انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است که این شعار در ده عنوان برای ده روز برنامه ریزی شده که در این دهه در اجرای برنامه ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1018931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha