فالح الفیاض: نیروهای الحشد الشعبی دیگر اجازه نمی دهند خون شهروندان بی گناه ما ریخته شود

به دنبال وقوع دو انفجار انتحاری در بغداد، رئیس سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که بار دیگر نیروهای ما به تروریست ها اجازه نخواهند داد خون شهروندان ما را بر زمین ریخته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، منابع رسانه ‌ای در بغداد اعلام کردند: دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد به وقوع پیوست که بر اساس آخرین آمار، در این انفجار 28 نفر کشته و 73 تن زخمی شدند.

 

در همین راستا، فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی در بیانیه ای امروز پنج شنبه (دوم بهمن ماه) انفجارهای تروریستی در عراق بغداد را محکوم کرد و گفت: بار دیگر تروریسم شهرهای ما را هدف قرارداد و انفجارهای دردناک منجر به شهادت و زخمی شدن  ده ها عراقی شد که این حملات در یاد ما باقی خواهد ماند.

 

وی تاکید کرد: با وجود این حملات، جنایتکاران خائن بدانند عزم مردم ما و قدرت نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی هرگز کم نخواهد شد.

 

فالح الفیاض گفت: الحشد الشعبی همان کسانی هستند که گروهک تروریستی داعش را به فلاکت رسانده و جمع آنان را پراکنده کردند.

 

رئیس سازمان الحشد الشعبی در ادامه تاکید کرد: نیروهای ما در یک خط واحد همچنان در برابر داعش مقاومت خواهند کرد و دیگر  اجازه نخواهند داد تا خون شهروندان بی گناه ما بار دیگر به زمین ریخته شود.

 

العالم به نقل از منابع محلی اعلام کردند: دو انفجار در میدان «الطیران» در مرکز بغداد و همچنین در منطقه «باب‌الشرقی» بغداد رخ داده است.

 

فرماندهی عملیات بغداد نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این انفجار یک حمله انتحاری در میدان الطیران بغداد بوده که چندین قربانی برجای گذاشت.

 

در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

 

از سوی دیگر پایگاه خبری «موازین نیوز» به نقل از یک مقام آگاه نوشت که در پی وقوع این دو انفجار، تدابیر امنیتی اطراف منطقه سبز بغداد تشدید شد و کلیه دروازه‌های اصلی ورود به این منطقه بسته شد.

کد خبر 1018051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha