منازل بلا استفاده شهرک راه آهن انار در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار بگیرد

فرماندار انار مشکلات شهرستان را به نائب رییس مجلس گزارش داد و گفت: شهرک راه آهن انار دارای ۱۲۰ واحد مسکونی بلا استفاده است که می تواند در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ علی زهرودی، عصر پنجشنبه(۲ بهمن) در نشست در  جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار در محل دفتر امام جمعه رفسنجان گفت: بیمارستان انار با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، برای تکمیل احتیاج به بودجه دارد.

 

 

فرماندار انار کمبود آب را مشکل اساسی منطقه انار برشمرد و افزود: این شهرستان حتی دارای سد ذخیره آب و رودخانه هم نیست و با توجه به اینکه آب شهرستان انار توسط 12 حلقه چاه تأمین می شود این آب هم از کیفیت پائین برخوردار است.

 

 

وی تصریح کرد: اگر در این جلسه مصوب کنید که بخشی از آب انتقالی خلیج فارس به استان های کرمان و یزد؛ به شهرستان انار منتقل شود، مشکل کمبود مردم این منطقه حل خواهد شد.

 

 

زهرودی در ادامه گفت: شهرک راه اهن انار دارای 120 واحد مسکونی بلا استفاده است که اگر این مسکن ها در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار بگیرد، بحث مسکن آن ها حل می شود و کمک خوبی به این قشر ضعیف خواهد شد.

 

 

فرماندار انار خاطرنشان کرد: شهرداری انار نیاز به 500 تن قیر دارد تا بتواند مسیرهای تخریبی راه های شهری را تعمیر کند.

 

کد خبر 1018097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha