دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به خوبی در جامعه تبیین کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به گذشت بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی افزود: امروز دستاوردهای این نظام مقدس قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و ما پیشرفت های بسیاری در بخش های مختلف به دست آورده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه در این سال ها همواره با توطئه های شوم و کارشکنی های دشمنان روبرو بوده ایم، ادامه داد: با وجود تمامی توطئه‌ها، کارشکنی ها و بدخواهی دشمنان، ایران اسلامی مقتدرانه به پیش می‌رود و افتخاراتش روز به روز در حال افزایش است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب به ویژه در این ایام گفت: تضعیف دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خیانت به خون مقدس شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است و مسئولان باید در راستای تبیین ارزش های انقلاب به نسل جوان و نوجوان تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به دوران پیش از انقلاب و مشکلاتی که پیش روی ملت ایران بوده است، بیان کرد: ایران اسلامی پیش از پیروزی انقلاب دست نشانده، آمریکا، اسرائیل، غرب و پایگاه برای این کشورها بود اما امروز به لطف خدا مردم‌سالاری دینی به وضوح در کشور قابل مشاهده است.

 

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه امروز جریان کلی حاکمیت نظام اسلامی پیرو ولایت، تقوا، اهل بیت(ع)، دین مبین اسلام و برخورد با مفسدان و عدالت اجتماعی است، افزود: برخی کارشکنی ها، فسادهای مالی و اخلاقی افراد جاهل و مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما باز هم ملت ایران پیرو ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور و استان گفت: تلاش های کادر بهداشت و درمان و همدلی و همراهی مردم با این عزیزان جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با بیان اینکه نظام پزشکی کشور، بهداشت و درمان، داروسازی و سلامت کشور با تحولات گسترده‌ای در چهار دهه اخیر همراه بوده است، خاطر نشان کرد: با تلاش های انجام شده امید به زندگی از ۵۴ سال در اوایل انقلاب اسلامی به ۷۸ سال رسیده و کمتر مرگ نوزاد و کودکی به علت وجود بیماری‌ها مشاهده می‌شود.

کد خبر 1018215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha