نشست توجیهی کانون های مساجد یزد برگزار شد

نشست توجیهی کانون های مساجد یزد با محوریت طرح ملی « ایران قوی» در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست توجیهی کانون های مساجد یزد با محوریت طرح ملی « ایران قوی» به صورت مجازی در یزد برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت» طرح ملی ایران قوی به عنوان فعالیت جدی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که در سال جاری پیگیری و اجرا می شود.

وی افزود: امسال در طرح ملی ایران قوی تعداد 3 شبستان و 12 رواق و بیش از 40 فعالیت برنامه ریزی شده است که کانون ها می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد، فعالیت های خود را ثبت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد همچنین با اشاره به فعالیت های کمیته مساجد در استان گفت: در سطح استان در خصوص پیگیری فعالیت های مساجد، کمیته ای تشکیل شده است که متولیان مساجد در آن عضو هستند.

وی گفت: این کمیته در خصوص فعالیت های مساجد در استان تصمیم گیری می کند و تاکنون نیز مصوبات بسیار خوبی داشته است و در صورتی که مساجد و متولیان در مسجد دچار مشکل شدند می توانند از طریق این کمیته مشکلات خود را حل کنند.

در ادامه این نشست نیز محسن رستگاری، کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در خصوص ثبت فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد توضیحاتی را ارائه کرد.

کد خبر 1018327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha