آمار فوتی های کرونا در فارس به سه هزار و ۱۱۱ نفر رسید

ایلامی گفت: متاسفانه با فوت سه نفر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار جان باختگان به سه هزار و ۱۱۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اورنگ ایلامی»، امروز (یکشنبه 5 بهمن) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام بیش از 598 هزار تست تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 167 هزار و 422 مورد رسیده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: متاسفانه با فوت سه نفر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته آمار جان باختگان به سه هزار و 111 نفر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: 537 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 107 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

ایلامی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 161 هزار و 786 نفر بهبود یافته اند.

وی تصریح کرد: پرهیز از دور همی ها روش موثری در کاهش زنجیره شیوع کروناست که باید در کنار رعایت نکات بهداشتی کرونا جدی گرفته شود.

کد خبر 1019020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha