توجه به سرانه و امکانات دانشگاه فنی و حرفه ای در برنامه توسعه

منتظری گفت: سرانه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه فنی و حرفه ای نیاز به ارتقاء دارد و باید به این مهم در برنامه هفتم توسعه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (دوشنبه 6 بهمن) در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری جهاد سپید اظهار کرد: میزبانی جشنواره های ملی در استان باعث می شود نام و نشان استان در ذهن ها نقش ببندد و زمینه رشد تولیدات در عرصه فرهنگ و هنر ادب را به دست هنرمندان استانی شاهد باشیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای این رخداد ملی ارزشمند می توانند کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، معاونت هنری وزارت ارشاد و صدا و سیما نشست هایی برگزار کنند و از ظرفیت نهادهای دیگر در این جشنواره استفاده شود.

 

منتظری بیان کرد: در فراخوان این جشنواره نگاه به دانشگاه فنی و حرفه ای نباشد و باید چتر و نگاه دانشگاه فنی و حرفه ای به سمت همه حوزه های هنری کشور باز شود.

 

وی به پیش بینی برگزاری این رخداد ملی در اردیبهشت ماه اشاره کرد و  افزود: سه تا چهار ماه زمان خوبی برای خلق آثار هنری در این جشنواره به شمار می رود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سرانه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه فنی و حرفه ای نیاز به ارتقاء دارد و باید به این مهم در برنامه هفتم توسعه توجه شود.

 

منتظری بیان کرد: پیشنهاد من این است که دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان طرح پیشنهادی خود را برای اصلاح بودجه در سرانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای و توسعه امکانات به دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ارسال کند و ما نیز به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیری این مهم خواهیم بود.

 

وی به برخی از پروژه های نیمه تمام دانشگاه و پروژه سالن آمفی تئاتر اشاره کرد و  افزود: تحربه نشان داده که منابع دولتی برای اجرای این پروژه ها پاسخگو نیست مگر اینکه دانشگاه از قبل منابعی در اختیار داشته باشد و یا از ظرفیت بخش های خصوصی استفاده شود.

 

کد خبر 1019111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha