دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان یک ریال هم ازاعتبارات  طرح توازن بهره مند نبود

یعقوبی گفت: بهره مندی از اعتبارات طرح توازن را چند سالی است که در استان پیگیری می کنیم ولی هنوز یک ریال نیز نتوانستیم از اعتبارات استانی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اصغر یعقوبی» صبح امروز (دوشنبه 6 بهمن) در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان  اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای اصلاح بودجه سال 1400 را از مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق درخواست دارد.

 

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای پسران امام علی(علیه السلام) کردکوی ادامه داد: در سال گذشته در بهمن روسای آموزشکده ها و دانشگاه ها فنی و حرفه ای در تهران جلسه ای را با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اول رئیس جمهور برگزار کردند و در آن جلسه تاکید ما این بود که با توجه به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای از آموزش و پرورش منفک شد ولی متاسفانه اعتبارات ما در بخش آموزشی در نظر گرفته شده و باید مطابق سرانه آموزش عالی باشد.

 

یعقوبی به ضرورت استفاده از تجهیزات به روز در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد و گفت:  اگر به دنبال تربیت پنجه های کارآمد و رونق تولید در دانشگاه فنی و حرفه ای هستیم که مد نظر مقام معظم رهبری است باید این شرایط فراهم شود.

 

وی ابراز داشت: بهره مندی از اعتبارات طرح توازن  را چند سالی است که در استان پیگیری می کنیم ولی هنوز یک ریال نیز نتوانستیم از اعتبارات استانی استفاده کنیم.

 

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای پسران امام علی(ع) کردکوی یادآور شد: برخی از پروژه های دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از 10 سال رها شده است و در زمانی که دانشگاه زیر مجموعه آموزش و پرورش بود  نوسازی مدارس این پروژه ها  را آغاز کرده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

 

 

کد خبر 1019112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha