موج جدید شیوع بیماری کرونا را باید مدیریت کنیم

بهنامجو گفت: احتمال خود نمایی موج جدیدی از کرونا در فصل سرد وجود دارد باید شیوع این موج را با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در جلسه کارگروه تبلیغات مدیریت کرونا گفت: به محض تست مثبت نمونه جدید کرونا در بیمارستان باید اطرافیان و خانواده های فرد در همان روز مورد آزمایش قرار گیرد و جواب تست در اختیار کادر درمان قرار گیرد.

 

استاندار اردبیل با بیان اینکه با تشخیص کادر درمان افراد باید در بیمارستان یا منزل قرنطینه شود، افزود: باید با آموزش های لازم از شیوع پیک جدید کرونا پیشگیری کنیم تا زمان فصل سرما سپری شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اگر همه مردم و مسوولان با وحدت رویه و رعایت اصول بهداشتی آموزش های کمیته تبلیغات را مورد توجه قرار دهند خسارات وارده در پیک های گذشته را تجربه نخواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم باید پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، تصریح کرد: اگر مردم فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی را در اماکن عمومی، مراکز خرید، تاکسی ها و اتوبوس ها رعایت کنند دیگر مجبور به اعمال محدودیت های شدید نخواهیم بود.

 

بهنامجو تاکید کرد: نباید کرونا را تمام شده تلقی کنیم بلکه با توجه به روابط اجتماعی، کاهش دور همی ها، رعایت فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک در همه شرایط زمان را برای تولید انبوه واکسن مدیریت کنیم.

 

استاندار اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن موج جدید این بیماری که وضعیت شکننده دارد بتوانیم تا اخر تابستان از شر این ویروس خلاص شویم.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: تبلیغات محیطی از سوی کارگروه تبلیغات به شیوه های مختلف انجام می شود و مردم و مسئولان در محل زندگی ، محل کار و مراکز عمومی با رعایت این آموزش ها و تبلیغات می توانند کادر درمان و عوامل ستاد کرونا را کمک کنند تا شاهد عواقب ناخوشایند این وضعیت نشویم.

 

در این جلسه اعضای حاضر در کارگروه تبلیغات ستاد کرونا دیدگاه و پیشنهادهای خود را ارایه دادند.

کد خبر 1019240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha