اهدای ۱۸ دستگاه تبلت و کامپیوتر به دانش‌آموزان نیازمند آستارایی

تسلی‌نیا از اهدای ۱۸ دستگاه تبلت‌‎، گوشی همراه، کامپیوتر و لپ تاپ به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا خبر داد.

«بهرام تسلی‌نیا» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در  بندر آستارا گفت: این تعداد تبلت‌، گوشی همراه، کامپیوتر و لپ تاپ با مساعدت خیران و حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تهیه شد.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با اشاره به اینکه این تعداد وسایل کمک آموزشی به ارزش ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تهیه شد، افزود: این تعداد تبلت‌، گوشی همراه، کامپیوتر و لپ تاپ در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان آستارا که این روزها با مشکلات آموزش مجازی دست و پنجه نرم می‌کنند و در برخی مناطق کم برخوردار از آموزش مجازی محروم مانده بودند، اهدا شد.

 

وی با بیان‌اینکه ۷۵۲ دانش‌آموز آستارایی تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند، تصریح‌کرد: هم اکنون ۱۳۲ دانش‌آموز بی‌بضاعت، نیازمند دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند.

 

تسلی‌نیا توسعه عدالت آموزشی و رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند و محروم را برای کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مهم دانست و گفت: توزیع وسایل کمک آموزشی با اولویت دانش آموزانی بوده که دارای کمترین امکانات آموزشی و رفاهی برای ادامه تحصیل بودند، انجام گرفته و تلاش می شود این روند تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با اشاره به اینکه توزیع مناسب و صحیح این کمک‌ها در سرنوشت فرزندان این مرز و بوم تاثیرگذار است، افزود: از خیران انتظار داریم در تهیه وسایل کمک آموزشی درسی برای بهره‌گیری دانش‌آموزان از سامانه‌های آموزشی سهیم باشند تا دانش‌آموزان از برنامه‌های درسی عقب نمانند.

 

تسلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: خیرین و هموطنان می‌توانند برای سهیم شدن در این کار خیر و ارزشمند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ نزد بانک ملی ایران به نام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) واریز کنند.

کد خبر 1019461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha