برگزاری مسابقه «من و چادرم» توسط کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود زرندیه

لاله‌کانی از برگزاری مسابقه «من و چادرم» بین دختران منطقه و اعضای کانون شهدای خشکرود زرندیه خبر داد.

«ناهید لاله کانی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما به عنوان مسئولان فرهنگی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستیم باید به نیاز سنجی در بین این عزیزان و تبیین فرهنگ دینی و اسلامی بپردازیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود با اشاره به اینکه بچه ها باید از دوران کودکی با این مهم آشنا شوند، افزود: این کانون با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات به تشویق و آشنایی هر چه بیشتر این عزیزان با فرهنگ عفاف و حجاب می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقه من و چادرم از جمله این برنامه های است، ادامه داد: این برنامه در فضای مجازی برای بچه های مسجدی به همراه تلاوت یک سوره با حجاب زیبا به مناسبت ایام فاطمیه  برگزار شد.

 

لاله کانی با اشاره به استقبال گسترده از این مسابقه افزود: مسابقه من وچادرم رو دوست دارم ویژه ایام شهادت حضرت زهرا (س) بود که به دلیل استقبال گسترده این مسابقه ادامه دارد و در ایام الله دهه مبارک فجر از برگزیدگان تقدیر می شود.

تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برپایی رزمایش همدلی و مواسات افزود: این کانون نیز در این ایام فعالیت های گسترده ای را انجام داده و با مشارکت در راستای جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی به یاری نیازمندان پرداخته است.

 

لاله کانی به تهیه و توزیع 20 بسته معیشتی به ارزش هر بسته دویست هزار تومان به نیت بیست روز ایام فاطمیه و  شهادت بانوی دو عالم صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این مهم با کمک جمعی از خواهران در حسینیه سیدالشهداء خشکرود انجام و تحویل مسئول خیریّه فاطمه الزهرا(س) شهر خشکرود جهت رساندن به دست نیازمندان داده شد.

 

وی تهیه و توزیع بیست بسته گوشت بین نیازمندان مسجدی شهر خشکرود، برگزاری کلاس های مجازی، برگزاری کلاس حفظ تخصصی قرآن کریم جز پنج و ... را از دیگر برنامه های این کانون دانست.

کد خبر 1019471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha