جشن انقلاب در ۳۵  کانون فرهنگی مساجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

صفرپور گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در ۳۵ کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا جشن انقلاب برگزار می‌شود.

«نورالله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام پرفروغ دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه‌سازی‌های مردم ایران در مقابل رژیم ضدفرهنگی پهلوی و بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف فرهنگی است.  

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: انقلاب ما دارای ماهیت فرهنگی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در جامعه از سوی همه متولیان فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد.

 

وی گفت: ایام دهه فجر بهترین زمان برای آشنایی جوانان با نظام حاکم بر آن دوران و شناساندن اهداف انقلاب و اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل است.

 

صفرپور با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان از سوی این نهاد برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری جشن انقلاب در 35 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان صومعه‌سرا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌ها است.

 

رییس فرنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان  و نمایشگاه عکس انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وعصری با شعرانقلاباز دیگر برنامه‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: نشست با اصحاب فرهنگ وهنر و رسانه، پخش کلیپ انقلاب در فضای مجازی و تولید محتوای جذاب با موضوع انقلاب در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها است.

کد خبر 1019556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha