برگزاری کلاس‌های آموزشی توانمندسازی زنان روستایی در ماسال

حسنی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر کلاس‌های آموزشی توانمندسازی زنان روستایی در ماسال برگزار می‌شود.

«فریبا حسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری‌های زنان و مردانی است که با حضور و مشارکت خود باعث آرامش و آسایش امروز ما شده‌اند.

 

رییس کارگروه زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر ماسال افزود: در طول این 42 سال زنان ماسالی همراه با آحاد مردم کشور با حضور در صحنه‌های مختلف همواره حمایت و پشتیبانی خود را از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت اعلام کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه نسل امروز ما باید افتخارات گذشته خود را بشناسد گفت: این افتخارات و دلاوری‌ها باید با امید به آینده که جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است در جامعه نمود پیدا کند.

 

حسنی با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر بیش از هفت ویژه برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: پیگیری بیمه روستایی برای بانوان خودسرپست در روستاها توسط دهیاری‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای توانمندسازی زنان روستایی در زمینه پرورش اردک پکن، پرورش گل و گیاه و ... و گردآوری و تشکیل بانک اسامی محلی و اصیل به منظور ترویج فرهنگ اصیل بومی و اسلامی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

 

رییس کارگروه زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر ماسال بیان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از بانوان در ادارات و نهادهای شهرستان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری ویزیت رایگان در روستاهای دوردست و برگزاری دوره‌های امداد و نجات و توان‌افزایی در حوزه بانوان توسط هلال احمر از دیگر برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله دهه فجر است.

کد خبر 1019642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha