تکمیل طرح های نیمه تمام مهم ترین رویکرد تخصیص اعتبارات استان  است

حسن پور با بیان اینکه در سال ۹۹ تکمیل طرح های نیمه تمام مهم ترین رویکرد تخصیص اعتبارات استانی بوده است، افزود: در سال۱۴۰۰ هم همین رویکرد را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمانه حسن پور» شامگاه(8بهمن) در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان لرستان در جواب سوال خبرنگارخبرگزاری شبستان اظهار داشت: طی سال های اخیر وضعیت اقتصادی کشور در پی تحریم های ظالمانه در شرایط خاصی و ظالمانه ای قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: به دنبال مشکلات ایجاد شده در پی شیوع بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه درسنوات اخیر در بعضی از برنامه ها و منابع اعتباری تخصیص پایین تر از ۱۰ درصد را هم داشته ایم.


وی افزود: در سال ۹۹ تخصیص اعتبارات استانی به این شکل بوده است که در حوزه سرمایه استانی ۷۴درصد تخصیص داشته باشیم.


حسن پور با اشاره به اینکه نفت و گاز ۱۲/۶ به خاطر تحریم ها صادرات نفت کشور پایین است، افزود: همچنی طی سال جاری۲۷ صدم درصد ارزش افزوده ۳۱/۵درصد راه روستایی ۷۵ درصد توازن روستایی ۷۴/۵درصد و ماده۲۳جرائم راهنمایی رانندگی ۱۲/۵دهم درصد و استانی های ویژه هم ۴۴/۸درصد است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام این تخصیص کفایت پروژه های نیمه تمام استان را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این رستا تلاش شده با نظر رئیس و اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته تخصیص استان این تخصیص ها را مدیریت کنیم و به سمت پروژه هایی که اتمام پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند.

 

حسن پور افزود: در سال۱۴۰۰ هم همین رویکرد را خواهیم داشت در مورد تخصیص اعتبارات بین استان ها جدول تخصیص اعتبارات استانی که برای ما می آید تخصیص اعتبارات استانی با یک جدول برای استان ها می آید در صد تخصیص ها برای استان ها برابر است.

کد خبر 1020426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha