مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی در قالب طرح ملی ایران قوی تبیین می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی در قالب طرح ملی ایران قوی تبیین می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت طرح ملی ایران قوی با توجه به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر گفت: بعضی از ایام نسبت به ایام دیگر برتری و فضیلت دارند که ایام الله دهه فجر از جمله آن ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: پرداختن به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که اهم آن در عصر کنونی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی با اشاره به ارتباط طرح ملی ایران قوی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از طرح های راهبردی در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی ایران قوی است.

 

وی اظهار کرد: اصلی ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند و از آنجا که این قشر مهمترین بخش فعال در عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد به حساب می آیند می توان گفت که جایگاه اساسی و شاخصی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی دارند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز بیان کرد: طرح راهبردی ایران قوی در قالب محورهای مقاومت و عزت ایرانی، پیشرفت و امید به آینده، قرآن و سیره اهل بیت(ع) و مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان عنوان کرد: برنامه ریزی راهبردی کمیته بزرگداشت دهه فجر مساجد استان البرز در قالب فعالیت های محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با همکاری بسیج با رویکرد مسجد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

 

کد خبر 1020464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha