بدخواهان به دنبال انکار دستاوردهای انقلاب  هستند/ مقابله با یأس پراکنی دشمن، رسالت مهم جوانان انقلابی

بنیادی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان ملت ایران به دنبال انکار و یا تحقیر دستاوردهای خیره کننده انقلاب هستند گفت: با توجه به هدف دشمن مبنی بر ایجاد فضای نااُمیدی در جامعه، یکی از رسالت های مهم جوانان مؤمن و انقلابی، مقابله با یأس پراکنی است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین بنیادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به این که در آستانه چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یکی از فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب بر لزوم تقویت نگاه امیدوارانه و خوش بینانه به آینده تأکید کرده و می فرمایند: "توصیه من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه ی قفل ها، هیچ گامی نمی توان برداشت."

 

 

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: نگاه و رویکرد رهبر معظم انقلاب البته تأسی به شیوه قرآن و اهل بیت (ع) و همچنین الگوگیری از سیره و مرام حضرت امام(ره) است و این که برای رسیدن به اهداف و غلبه بر مشکلات نباید گذاشت که اُمید در جامعه، کمرنگ و تضعیف شود.

 

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: یکی از ویژگی های بسیار ممتاز بیانیه گام دوم، ارایه تصویری گویا از گام نخست انقلاب و ترسیم راه آینده در مسیر حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی است و این که در سایه ایمان به خدا و عزم و اراده جدی و تلاش بی وقفه می توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

 

 

وی خاطرنشان کرد: به خصوص از نسل جوان مؤمن و انقلابی انتظار می رود که ضمن تبیین مفاهیم و نکات مورد نظر در این بیانیه، نگذارد که فضای نااُمیدی در بین نسل جدید و آحاد مردم ایجاد شود، چرا که دشمن با استفاده از همه ابزارهای رسانه ای و جنگ نرم فرهنگی به دنبال فضای یأس و سرخوردگی در جامعه ماست.

 

 

بنیادی همچنین گفت: آن چه مسلم است این که دشمنان و بدخواهان ملت ایران و انقلاب اسلامی به دنبال انکار و یا تحقیر دستاوردهای خیره کننده انقلاب و نظام اسلامی در طول این چهل و دو سال هستند و حال آن که ما با استفاده درست و حداکثری از ابزار هنر و رسانه باید واقعیت ها را برای مردم و نسل جوان بیان کنیم و از سویی هوشیارانه و با بصیرت، مراقب جریان و خط تحریف باشیم.

کد خبر 1020505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha