برگزاری ۹۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در گنبدکاووس

حجت الاسلام صفی الحسینی گفت: ۹۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ایام الله دهه فجر در گنبدکاووس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید خلیل صفی الحسینی» صبح امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 950 برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ایام الله دهه فجر در گنبدکاووس برنامه ریزی شده است.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس ادامه داد: از این میزان 210  برنامه شاخص در ایام دهه فجر در گنبدکاووس با همکاری بخش ها و نهادهای مختلف در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام صفی الحسینی بیان کرد: ایام الله دهه فجر توسط مردم باید جشن گرفته شود و لذا ستاد برنامه ریزی دهه مبارک فجر را در چهار سطح از مرکز شهرستان تا دهستان ها راه اندازی کردیم.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در گنبدکاووس با محوریت مردمی و فضای مجازی در نظر گرفته شده است، گفت: 42 برنامه تبیینی گام دوم انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس یادآور شد: عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب، برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، نشست های بصیرتی از جمله برنامه های ما در ایام دهه فجر به شمار می رود.

 

حجت الاسلام صفی الحسینی تاکید کرد: یادواره شهدای محله، راه اندازی ایستگاه سلامت و توزیع ماسک رایگان، برگزاری مسابقات مجازی و حضوری قرآنی، فرهنگی و غیره از دیگر برنامه هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

کد خبر 1020528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha