تقویت نیروی جسمانی آتش نشانان با تشکیل کمیته ورزش آتش نشانان هیئت ورزش های همگانی فارس

عدلو گفت: با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و پرورش نیروی جسمانی و تقویت روحیه سالم در آتش نشانان، کمیته ورزش آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا عدلو»، امروز (پنج شنبه 9 بهمن) در جلسه تشکیل کمیته ورزش آتش نشانان هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: یکی از ملزومات اصلی حرفه آتش نشانی، برخورداری از آمادگی جسمانی بالا در کنار فراگیری آموزش‌های تخصصی امدادگری و آتش‌نشانی است.

معاون برنامه ریزی و رئیس کمیته ورزش آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: بر این اساس با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و پرورش نیروی جسمانی و تقویت روحیه سالم در آتش نشانان، کمیته ورزشی آتش نشانان استان فارس تشکیل شده است که در لیگ «تندرستی» نیز شرکت خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: آتش نشانان به طور مستقیم با نجات جان و مال مردم سر و کار دارند و تشکیل کمیته ورزشی آتش نشانان هیئت ورزش های همگانی استان فارسگام موثری در تقویت این آمادگی لازم به شمار می رود تا با ورزش و تربیت بدنی به حفظ آمادگی جسمانی نیروهای امدادی پرداخته شود.

«محمد هادی قانع»، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز نیز در این جلسه  بر حضور آتش نشانان در لیگ «تندرستی» و برگزاری مسابقات لیگ در بین ایستگاه ها تاکید کرد.

«سیروس پاک فطرت»، رئیس هیات همگانی استان نیز خواستار مشارکت جدی نیروهای ایستگاه های تحت پوشش آتش نشانی شیراز و استان در این کمیته ورزشی شد.

کد خبر 1020658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha