انتشار پژوهش علمی شرق شناس مشهور ایتالیایی درباره امام حسین(ع)

مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) پژوهش علمی شرق شناس مشهور ایتالیایی درباره امام حسین(ع) را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از c-karbala، مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق دایرة المعارف جامع خود پژوهش علمی تاریخی شرق شناس مشهور ایتالیایی « لئورا وچا ولیری»( Laura Veccia Vagleri) درباره جزئیات نهضت حسینی را منتشر کرد.

 

در این پژوهش علمی که به طور کامل در بخش تاریخ اسلام این دایره المعارف منتشر شده است، جزئیات دقیقی از زندگی پربرکت امام حسین(ع) از زمان کودکی، کرامت ها و معجزاتی را که براساس مشهورترین منابع دینی و تاریخی به دست آورده است، نقل کرده است.

 

در این پژوهش همچنین به طور دقیق مراحل انقلاب حسینی علیه ظلم و استبداد بنی امیه تا پایان شهادت امام حسین(ع) و پیامدهای این انقلاب و امتداد آن در تاریخ اسلامی و بشری تشریح شده است.

 

پرفسور لئورا وچا ولیری شرق شناس ایتالیایی متولد سال 1893 میلادی است که به عنوان استاد دانشگاه شرقی ناپل فعالیت می کرد. وی در طول زندگی علمی خود کتاب های متعدد تخصصی در زمینه تجزیه و تجلیل تاریخی و فرهنگی جهان عرب و اسلام تالیف کرده است.

 

علاقه مندان برای مطالعه کامل این پژوهش علمی پژوهشگر ایتالیایی می توانند به کتابخانه مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا مراجعه کنند یا این کتاب را از مرکز فروش مستقیم آستان مقدس امام حسین(ع) خریداری کنند.

کد خبر 1020696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha